9 maart 2014

blote voeten...

Niets zaliger dan in het gras lopen op blote voeten... met niets meer dan een t-shirt en een rokje aan...


Het rokje lag al een tijdje te wachten in de kast op het eerste lentezonnetje. Het was een retrokleedje met net iets te veel smock (die net iets te krap zat). Ik knipte het bovenstukje eraf, plooide de smock dubbel en met 1 rondje taille stikken was het dus klaar. Het moet niet altijd moeilijk zijn...


Het zou trouwens wel een ideaal project geweest zijn voor vandaag, klaar-in-1-zucht, want ik denk niet dat er vandaag veel genaaid werd... hier werden de tuinstoelen buitengehaald, hebben we ijsjes gegeten, en vooral niets gedaan...





9 opmerkingen:

  1. Een heel leuk kleedje! Ideaal voor het heerlijke lenteweer. Zalig niets doen, was ook hier de leuze, want ik was toch een beetje moe na die fijne zaterdagavond. Fijn je te ontmoeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo eenvoudig kan het dus zijn ;-)) super leuk rokje en idd met blote voetjes in het gras: zaaaaalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, ik volgde je dus al wel.. maar kon het me gisteren niet herinneren. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op zondag moet er gezondagd worden, zeker als het zonnetje schijnt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zalig rokje, en zalige tuin! Die glijbaan van de berg, cool! Hier werd ook gepicknickt, ijsjes gegeten, geluilekkerd. Niks geen naaimachine :) Heel tof de persoon achter het beroemde clownskleedje te leren kennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk rokje! Wat bekom ik van die vrolijke, zomerse kleurtjes!
    Laat maar duren, die zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee, die glijbaan-berg. En mooi zomers rokje natuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...