15 maart 2014

Pattern test Compagnie M.


Vorige week deed Marte van Compagnie M. opnieuw een oproep voor patroontesters. Het patroontje is de Julia Sweater. Een leuk en erg makkelijk patroon, en bovendien eens iets anders dan de klassieke kaptruien of vestjes die ik mijn dochters steeds aandoe. Ik stuurde snel mijn "kandidatuur" in en een paar dagen later kreeg ik de leuke mail dat ik mocht testen... joepie !!!

Eerste werk - stofjes kiezen... Afhankelijk van de stofkeuze kan je er een T-shirt of eerder een warme trui van maken. Alle opties zijn open. Voor de jongste nam ik een geweven stofje... en combineerde het met witte tricot. Maar ondertussen ben ik al bezig aan exemplaar nr 3...  het is dus zeker een aanrader!


Zoals steeds zijn de patroontjes van Compagnie M. enorm veelzijdig. Je kan voor een eenvoudige basic gaan, ofwel het iets pittiger maken met de folded collar (wat ik deed), en er is ook een versie met zakken én dan ook nog eentje met een valse knopenrij.


Voor diegenen die er ook graag eentje willen maken... klik hier door naar de patronen van Compagnie M.





Bijschrift toevoegen

Het stofje kocht ik onlangs op de markt in Eindhoven... 
Bij het kraampje dat allemaal lapjes jeans verkoopt.

21 opmerkingen:

  1. schoontje! waar vind jij die stofjes toch :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah dat was ik inderdaad vergeten te vermelden... ik zette het erbij...

      Verwijderen
  2. Daar is er eentje duidelijk heel blij met de nieuwe trui! Mooi zoals altijd!
    Ik heb ook eerst de eenvoudige versie gemaakt :-) (foto's en blog volgen nog)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! Ik kijk zo uit naar het patroontje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe versie! Mijn dochters zijn al iets te groot voor de Julia, helaas...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! en wat een heerlijk stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig schattig @needlework! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geslaagde proefversie! Mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik blijf je foto's super schattig vinden! Leuk leuk! Mag ik ze delen op Facebook? M

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo gek: je kiest stof in een super zoet kleurtje en dat maakt er net een hele stoere versie van, vind ik. Love it, wederom!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh cute in dat roze! Helemaal in met de modekleuren! Mooie versie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zal de mijne ook eens in mekaar gaan zetten se...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weeral een kei mooie combinatie Marleen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...