6 maart 2017

Het Stoffenhuis + give-away


De lente is in aantocht en de stoffenwebshops lijken net snoepwinkels...
frisse kleurtjes, bloemenprints, het ene nog vrolijker dan het andere. 
Ook Sincha van Het Stoffenhuis in Bree deed haar best om een mooie selectie 
samen te stellen voor jullie, en ik mag haar een handje helpen om er enkele in de kijker te zetten.


Deze twee beauties vielen me meteen op en ik besliste om met beiden iets 
voor mezelf te naaien: de roze Caravan canvas van Kokka werd een Wiske, en
 de Amadora, een zalig zittende short.





Over de tas kan ik kort zijn... ik moet ze verstoppen voor mijn dochters...
vooral dan voor nr 2 "oh mijn lievelingskleur... diepe zucht"
... zegt voldoende, niet?

En dat ga ik dan ook doen, want ik ben er zelf ook gek op!



Deze Amadora stof is zo'n zaligheid! Zacht, niet te dun, kreukvrij en met wat rek, 
wat wil je nog meer? Ik maakte een short, maar twijfel of ik er ook 
nog een bomberjas van zou maken.  Ideaal materiaal!
De stof lijkt immers heel erg op deze, vind je ook niet?


Als kers op de taart mag ik ook nog eens een lapje stof van Timeless Treasures weggeven.
Dus laat gerust een reactie achter als je graag meedoet!


De komende weken volgt er nog een hele reeks, dus meld je aan op de nieuwsbrief 
van het Stoffenhuis, dan mis je zeker niets van al dat moois!

Dankjewel Sincha!  

Stoffen: Het Stoffenhuis

Patroon Tas: Wiske II - Mijn Tas
Patroon Short: Purl Soho - GRATIS - City Gym Shorts


 

55 opmerkingen:

  1. Inderdaad mooie stofjes en toffe maaksels. Natuurlijk zou het leuk,zijn om dat mooie stofje te winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo'n mooi stofje wil iedereen toch graag winnen, dus ik doe zeker mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een vleugje lente..als start van n langverwacht naaiproject.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed gedaan, dat selfish sewing! Mooie stofkeuze en naaisels ♡ Ik doe graag mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi!
    Ik waag graag mijn kans voor de prachtige stof :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh k kende het stoffenhuis helemaal nog niet! Je koos er enkele pareltjes uit! Ik begrijp je dochter wel! Ik ding dus heel graag mee!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige stofjes en wauw die tas! Ik doe heel graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het stoffenhuis een leuk winkeltje hier in de buurt en je koos er heel leuke uit. Tuurlijk wil ik graag winnen 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Met zo'n tas zal de dochter graag gaan zwemmen !!
    En dat fleurige stofje wil ik wel winnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Amai. 2 super mooie dingen gemaakt! Ik voel de lente al! ������ (was het maar waar)
    Count me in!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk verlangen naar de zomer, met deze heerlijke stofjes... Fingers crossed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beiden zo mooi! Maar van die short ben ik helemaal fan... dat stofje hé ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De tas maar ook het shortje sijn supermooi . En het te winnen stofje , daar kan zeker iets mooi mee gedaan worden . Dus ik ben fan
    Doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die tas, Marleen, zo mooi! Ik moet echt dringend eens wat meer tassennaaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooie tas! Ik doe heel graag mee. Zo'n mooi lentestofje mankeer ik nog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik zie dat stofje helemaal zitten! Supermooi.
    De tas en short doen trouwens goesting krijgen om er ook aan te beginnen.
    Inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super mooi! Die shortjes wil ik ook wel eens maken. En zo'n schoon stofje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ooo, (dat zou) mijn lievelingsshort (kunnen worden) ... diepe zucht! Is die ook te winnen? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh, wat een prachtige stofjes! Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi gemaakt! Ik win ook wel graag een stofje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi! Ach, een lentestofje... en in paars! Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi! Allebei! Ik doe graag mee voor het stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat mooi! Ik kan de dochter geen ongelijk geven. Ik ben tegenwoordig kritisch aan welke give away ik meedoe. Ik waag alleen nog maar een kans als ik de stof ook zou kopen. En deze zou zeer welkom zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw!! Wat zijn deze creaties fantastisch en vol mooie lentekleurtjes. Zo een shortje wil ik ook wel maken en daarom duim ik dubbel en dik om dit mooie stofje te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie naaisels! Ze schreeuwen zomer! Ik doe ook heel graag mee voor de weggeef!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat ziet er echt super mooi uit!
    Ik zou natuurlijk graag winnen en 'proberen' er net zoiets moois van te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik moet echt wel eens tot in Bree geraken! en die tas, die wil ik ook!
    en ondertussen doe ik graag mee voor timeless treasures, want die stofjes worden altijd bijzondere stukken

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Die tas is prachtig! Ik ga mij moeten inhouden om dat stofje niet te bestellen!! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Natuurlijk waag ik graag mijn kans om een stukje lente in huis te halen. En die tas is gewoon weg super. Ongelooflijk mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Marieke Tijskens7 maart 2017 om 11:54

    Hé leuke projectjes! En dat stofje wil ik natuurlijk graag winnen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Groot gelijk dat je de tas verstopt. Mama's mogen heel soms ook eens egoïstisch zijn ;) en, ja, het Timeless treasure stofje past zeker nog bij in mijn kast!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw! Instant happiness bij het zien van die mooie stofjes! :) Erg mooi gemaakt! Ik doe graag mee voor het stofje van Timeless Treasures ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Alle 2 super mooi 💕 en die stofjes...😍 natuurlijk zou ik die ook wel willen

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heel mooi! Die short gaat ook op mijn "to do"-lijstje! En ja, dat stof zou ik maar al te graag winnen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oh mijn god, wat een mooie stoffen! Vooral dat shortje, maar eigenlijk ook die tas, en zeker die TT. Verliefd, dus ik win graag ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtig en flitsend, je creaties!

    En ik drapeer graag dat veld met riddersporen (denk ik?) om mijn dochters lijf, dus ja, graag ik doe mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een mooie tas!!! Ik doe heel graag mee op het stofje te winnen overigens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Lente...zomer...ze vragen om mooie stofjes....dus ja ik waav ook mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. oh erge fan van de tas en van de short!!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik doe graag mee voor het stofje. En helemaal akkoord dat de Amadora- stof ideaal zou zijn voor een bomber!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik kan geloven dat je die tas moet verstoppen. Wat een leuk exemplaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Oh, die tas is super!! En het shortje ook, laat de zomer maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wauw, prachtig! Zo'n mooie exemplaren. Ik snap dat je het moet verbergen. :-) Voor de dochter had ik dit weekend al een short gemaakt met het Purl Soho patroon, maar nu ben ik volledig overtuigd dat ik er zelf ook nog zo eentje nodig heb. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Heel leuke stofjes, ik ben ook vooral fan van de tas(senstof)!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. waaw wat een mooie stofjes !! instant verliefd op !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik ben helemaal gek op jouw stofkeuzes! Die tas zou je voor mij ook moeten, verstoppen, lol! Ik doe graag mee voor de muscaristof (of zijn het boshyacintjes?)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Oh een bomberjack in die stof is ook enorm gaaf!! Die stof ga ik zelf ook echt kopen en die andere wil ik best winnen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat verlang ik hierdoor naar de lente. Een bomberjack in een bloemen- of botanische stof staat ook op mijn to see lijstje! :) Ik doe ook graag mee voor dat mooie stofje..

    BeantwoordenVerwijderen
  49. heerlijk volg je blog wat een leuke dingen maak je ! natuurlijk wil ik wel een stofje winnen !

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Mooi hoor, word geïnspireerd door die prachtige tassen die je maakt! Ik ding heb me voor het stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. oh hier zit er ook eentje waarvoor je die tas zou moeten verstoppen :-)
    Dat mooi Timeless Treasure lapje mag je gerust naar hier sturen. Ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Die stofjes zien er zalig uit, heerlijke tas en wat een geweldig shortje! Het stofje laat ik graag aan iemand anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ohh mooi, kan ik nog meedoen met winnen?

    En die tas, wauw. Die ga ik ook proberen te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...