1 maart 2017

Lena dress - free pattern


Wie op zoek is naar een snel patroon voor een leuk kleedje is bij WensJe aan het goede adres. 
Sofie begon een tijdje geleden maar met bloggen, maar deelt al meteen haar skills met de wereld.
Eerst het Fons&Sien patroon, en nu de Lena dress.

Ze vroeg me om het grootste maatje te testen, en dat deed ik met veel plezier.


Het is een leuk patroon voor een kleedje in tricot van maat 80 tot 116.
Klaar in een wip, duidelijk uitgelegd, ik ga er zeker nog eentje maken.

Voor dit kleedje speelde ik op safe, ...
ik koos een kleur gebaseerd op een van mijn vorige naaisels...
het staat haar zo mooi vind ik.





12 opmerkingen:

  1. Staat inderdaad beeldig! En tof om het jurkje ook in een grotere maat te zien, kwestie van al een idee te hebben hoe het zou vallen voor Grote Zus hier :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super en het lijkt me ook een fijn kleedje voor de dames om te dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Het ziet er uit als een heerlijk jurkje! Ik moet er maar gauw ook één maken voor mijn oudste er te groot voor is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel tof! Het staat haar inderdaad echt mooi! Nog eens een dikke merci!! Ook dankzij jou is die uitleg nog duidelijker geworden hé :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooo hoe mooi... dit patroon wil ik ook uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke versie!! heel tof!! mooie kleur ook, die stof!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Groen wordt helemaal hip, dus goeie keuze! Ziet er een perfect kleedje uit voor stoere Femke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Keitof aan de rug, ik zie het mezelf helemaal dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk jurkje en zo'n mooie kleur!! Heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil dit wel voor mezelf! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er eentje uit dat ook prima voor volwassenen zou kunnen, super comfy!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...